Firmowa Strona Internetowa
Strona - Twoja wizytówka
Biznesu które działają na rynku lokalnym bardzo często opierają swoją promocję wyłącznie na marketingu szeptanym, który bazuje na poleceniach zadowolonych klientów. Jest to jak najbardziej trafna metoda rozgłosu, jednak nie można zamykać się tylko i wyłącznie na reklamę bezpośrednią.
Przedsiębiorstwa działające na określonym obszarze, rządzą się innymi prawami od biznesów ogólnopolskich czy światowych. Właśnie dlatego sposób marketingu Internetowego powinien być zupełnie inny. Oferując usługi lub handel lokalny naszym celem jest przyciągnięcie uwagi klienta oraz skłonienie go do skorzystania z naszej oferty. I właśnie w tym oto aspekcie pomoże nam własna witryna w sieci. Wcielając się w postać naszego klienta można wyróżnić 3 najważniejsze aspekty, którymi kieruje się w momencie poszukiwania usługodawcy lub sprzedawcy.
1. Informacja o ofercie - Oferta, to bez dwóch zdań główny powód dla którego klient znalazł się na Twojej stronie. To właśnie te elementy strony muszą być wyeksponowane najbardziej. Przedstawione treści powinny być napisane schludnym, prostym językiem zrozumiałem dla każdego czytelnika.
2. Dojazd do siedziby firmy - Z racji na potrzebę dotarcia klienta do naszej placówki, musimy zadbać o jak najwięcej informacji odnośnie lokalizacji firmy. Podanie adresu, umieszczenie mapy czy też dopisek o znajdujących się w pobliżu punktach odniesienia to podstawa każdej witryny.
3. Kontakt - Dobry kontakt z klientem to podstawa każdej owocnej współpracy. Zadbaj o podstawowe informacje takie jak adres mailowy i numer telefonu. Dla jeszcze lepsze uprawnieninia komunikacji, umieść na swojej stronie automatyczny formularz mailowy.