Firmowa Strona Internetowa

Strona - Twoja wizytówka

Bez wątpienia strona internetowa to jedna z najważniejszych elementów firmy w Internecie. Kierując się najnowszymi badaniami rynku 2/3 przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na rozpoczęcie współpracy z agencjami marketingowymi. Cechą która najbardziej przemawia za założeniem własnej strony Internetowej jest fakt, że dobrze stworzona witryna pracuje na nasz sukces przez całe życie 24 godziny na dobę. Jest to doskonałe narzędzie do promowania u potencjalnych klientów. naszych produktów i usług.

  • Promocja biznesu lub produktu.
  • Wzmocnienie wiarygodności marki.
  • Ułatwiony kontakt z klientem.
  • Świadomość istnienia marki na rynku.
  • Wieloletni sposób reklamy.
  • Wyszczególnienie oferty firmy.
strony internetowe dla firm ze śląska
Restly ShapeRestly Shape

Wytyczne Gotowych Projektów

Tworząc strony Internetowe dla moich klientów, zawsze kieruję się pewnymi wytycznymi, dzięki którym powstałe witryny idealnie wpisują się w korzystne algorytmy, dając przy tym wymiernie lepsze korzyści i efekty końcowe.

Responsywność

Jakość wyświetlania się stron Internetowych na urządzeniach mobilnych.

Szata Graficzna

Odpowiednio dobrana paleta barw wraz z grafiką zwiększa komfort klienta.

Funkcjonalność

Strony tworzone metodą 3 kliknięć, ułatwiając przy tym korzystanie ze strony.

Przejrzystość

Eliminowanie zbędnych elementów, które tylko odciągają uwagę klientów.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo strony jak i osób odwiedzających to podstawa.

Wiarygodność

Publikacja wyłącznie sprawdzonych i potwierdzonych treści.

Restly ShapeRestly ShapeRestly Shape
jakie elementy na strone firmowa

Elementy Na Twoją Stronę

popular

Basic

1100

Projekt
  • Hosting
  • Domena
  • Certyfikat SSL
  • Projekt Graficzny
  • Wersja Mobilna
  • Firmowy E-mail
  • Podpięcie Social-Media
  • Liczba Podstron (6)
  • Czas Realizacji (8-10 dni)
Business

Standard

1500

Projekt
  • Hosting
  • Domena
  • Certyfikat SSL
  • Projekt Graficzny
  • Wersja Mobilna
  • Firmowy E-mail
  • Statystyki Strony
  • Wsparcie Techniczne
  • Podpięcie Social-Media
  • Liczba Podstron (12)
  • Obróbka Zdjęć (20)
  • Modyfikacja Strony (1)
  • Czas Realizacji (6-8 dni)
Premium

Premium

2000

Projekt
  • Hosting
  • Domena
  • Certyfikat SSL
  • Projekt Graficzny
  • Wersja Mobilna
  • Firmowy E-mail
  • Statystyki Strony
  • Wsparcie Techniczne
  • Podpięcie Social-Media
  • Liczba Podstron (20)
  • Obróbka Zdjęć (30)
  • Modyfikacja Strony (2)
  • Czas Realizacji (4-6 dni)

Firmowa Strona Internetowa

Strona - Twoja wizytówka

Biznesu które działają na rynku lokalnym bardzo często opierają swoją promocję wyłącznie na marketingu szeptanym, który bazuje na poleceniach zadowolonych klientów. Jest to jak najbardziej trafna metoda rozgłosu, jednak nie można zamykać się tylko i wyłącznie na reklamę bezpośrednią.
Przedsiębiorstwa działające na określonym obszarze, rządzą się innymi prawami od biznesów ogólnopolskich czy światowych. Właśnie dlatego sposób marketingu Internetowego powinien być zupełnie inny. Oferując usługi lub handel lokalny naszym celem jest przyciągnięcie uwagi klienta oraz skłonienie go do skorzystania z naszej oferty. I właśnie w tym oto aspekcie pomoże nam własna witryna w sieci. Wcielając się w postać naszego klienta można wyróżnić 3 najważniejsze aspekty, którymi kieruje się w momencie poszukiwania usługodawcy lub sprzedawcy.

1. Informacja o ofercie - Oferta, to bez dwóch zdań główny powód dla którego klient znalazł się na Twojej stronie. To właśnie te elementy strony muszą być wyeksponowane najbardziej. Przedstawione treści powinny być napisane schludnym, prostym językiem zrozumiałem dla każdego czytelnika.

2. Dojazd do siedziby firmy - Z racji na potrzebę dotarcia klienta do naszej placówki, musimy zadbać o jak najwięcej informacji odnośnie lokalizacji firmy. Podanie adresu, umieszczenie mapy czy też dopisek o znajdujących się w pobliżu punktach odniesienia to podstawa każdej witryny.

3. Kontakt - Dobry kontakt z klientem to podstawa każdej owocnej współpracy. Zadbaj o podstawowe informacje takie jak adres mailowy i numer telefonu. Dla jeszcze lepsze uprawnieninia komunikacji, umieść na swojej stronie automatyczny formularz mailowy.

Proces Powstawania Strony Internetowej

Krok 1
Powstawania strony Internetowej
Spotkanie zapoznawcze z klientem.

Pierwsze spotkane poświęcone stricte zapoznaniu się z klientem oraz omówieniu potrzeb osobistych i jego firmy. Następnie dokonujemy wymiany spostrzeżeń odnośnie przyszłej współpracy.

Krok 2
Powstawania strony Internetowej
Omówienie wstępnego badania rynku.

Na pierwszym spotkaniu zapoznawczym omawiamy z klientem strony konkurencji jak i zaprzyjaźnionych firm. W kolejnym kroku wykonuję badanie rynku online, tak aby później przedstawić wyniki klientowi.

Krok 3
Powstawania strony Internetowej
Wykonanie bazowego projektu strony.

Po ustaleniu potrzebnych dla mnie spraw, przechodzę do projektowania i tworzenia strony www. Tworzę wstępny szkic wraz z zebranymi treściami. W finalnym rozrachunku  powstaje prototyp witryny.

Krok 4
Powstawania strony Internetowej
Oddanie witryny do akceptacji klienta.

Zakończenie wstępnych prac projektowych zależy od akceptacji utworzonej strony przez klienta. Na tym spotkaniu omawiamy zarówno elementy dobre jak i te wymagające poprawy.

Krok 5
Powstawania strony Internetowej
Ewentualne poprawki/zmiany na stronie.

W momencie poznania ewentualnych uwag po stronie klienta, dokonywanie są wszelkie poprawki na stronie. W kolejnym kroku w ręce klienta oddany zostaje już w pełni ukończony projekt,

Krok 6
Powstawania strony Internetowej
Dalsza administracja strony.

Oddanie strony do użytku klienta nie musi oznaczać zakończenia naszej współpracy. Po ustaleniu warunków współpracy, możliwa jest dalsza administracja strony, wraz z ewentualnymi poprawkami i aktualizacjami.