Czasy w których żyjemy doskonale pokazują nam, że prowadzimy już tak naprawdę dwa życia. Jedno realne a drugie wirtualne w Internecie. Właśnie z tego powodu bardzo często posiadanie strony Internetowej to za mało, jeśli chce się zaistnieć w sieci. Kolejnym ważnym krokiem jaki powinno się podjąć zaczynając reklamę swojego biznesu w Internecie, jest rozpoczęcie pracy nad firmowymi Social-Mediami. Jest to decyzja która bardzo dobrze wpływa między innymi na wiarygodność firmy, pozwalając przy tym na lepsze poznanie od strony klienta.
Dla wielu osób prowadzenie profili w mediach społecznościowych wydaje się wyjątkowe proste. Przecież wystarczy raz na jakiś czas wrzucić zdjęcie, skomentować post znajomemu i zostawić polubienie.
Niestety proces ten jest zdecydowanie bardziej rozbudowany, i każdy poszczególny element wpływa na możliwość odniesienia sukcesu w sieci co przekłada się na lepszą pozycję w Internecie.
Utworzenie profilu od zera z późniejszym uzupełnieniem konta o podstawowe dane.
Regularne planowanie i publikacja postów tematycznych na profilu firmowym.
Tworzenie grafik informacyjnych i reklamowych na wybranym profilu.
Ciągła integracja z klientami, odpisywanie na wiadomości prywatne i komentarze.
Bezpieczeństwo strony jak i osób odwiedzających to podstawa.
Organizowanie konkursów na osób obserwujących nasze profile w mediach.
Czy wiedziałeś, że blisko 80% przyswajanej wiedzy przez ludzi to materiały graficzne, zdjęcia i nagrania? Pozostałe 20% to informacje uzyskane dzięki przeczytanym wpisom i artykułom.
Własnie dlatego bardzo istotny jest sposób w który spróbujesz dotrzeć do swoich obserwujących na profilach społecznościowych. Odpowiednio dobrane info-posty i insta-karuzele to doskonałe rozwiązanie dla firm chcących zaistnieć w tym świecie.
Dodatkowo należy pamiętać o potencjale jakie oferują nam wybrane Social-Media. Przykładowo prowadząc profil na Instagramie, warto pamiętać o regularnej aktywności na Instastories, dzięki którym dotrzesz do swoich klientów o każdej porze.
Natomiast jeżeli chcesz aby Twoje materiały i nagrania dotarły do jak największej publiki skorzystaj z możliwości oferowanych przez TikToka, na którym to osiągnąć można milionowe wyświetlenia filmików promocyjnych.
@czasy_na_biznes
W przełomie końcówki roku 2019 stałem się założycielem profilu na Instagramie pod nazwą @czasy_na_biznes. Początkowo projekt ten był budowany wyłącznie z myślą poznania działania i algorytmów platformy, jednak szybki rozwój kanału i duże zainteresowanie twórczością ze strony odbiorców zmotywowało mnie do regularnej publikacji treści. Dziś po upływie 2 lat, z dumą mogę pochwalić się satysfakcjonującymi wynikami zaprezentowanymi poniżej.
Osiągane wyniki w serwisie pozwoliły mi na późniejsze ruchy marketingowe, których celem było przekierowanie zainteresowania odbiorców na bloga połączonego ze sklepem online. Tego typu zabieg generował tysięczne wyświetlenia, nowo powstałej strony. Osiągnięcie takich wyników, bazując zaledwie na rankingu przeglądarki byłoby nieosiągalne.
Jeśli wciąż masz wątpliwości czy Twoja firma powinna zaistnieć w mediach społecznościowych, popatrz na okoliczne firmy i sprawdź czy prowadzą one swoje profile firmowe? W wielu przypadkach napotkasz już na bardzo rozbudowane profile, które swoimi zasięgami zapewniają właścicielom relatywnie dużą sprzedaż i zasięgi promujące oferowane usługi.
Szeroki wybór Social Medii w Internecie pozwoli każdemu przedsiębiorcy znaleźć odpowiedni kanał komunikacyjni dla swojego biznesu.